STEAM laboratorijos

Tą dieną gimnazijoje praūžė grandiozinis dešimtasis jubiliejinis Steam laboratorijų edukacinis renginys!

Šia proga mokiniai išbandė naujai įrengtas chemijos, biologijos bei lauko inžinerinės klasės laboratorijas.


Chemijos  mokytoja metodininkė J. Skilond pakvietė moksleivius į ,,Ugnies laboratoriją“ pažvelgti į ugnį chemijos ekspertų akimis ir patapti tikrais ugnies valdovais!

Iš pradžių, saugumui užtikrinti, mokytoja supažindino jaunuosius mokslininkus su gesintuvų rūšimis ir pasiūlė vieną iš jų pagaminti. Ir tik tada jaunieji chemijos mokslininkai susipažino su ugnimi bei degimo reakcijomis. Edukacinio užsiėmimo metu išmokome užsikurti laužą nepanaudojus nė vieno degtuko o atvirkščiai naudojome magišką vandenį, be to padegėme vulkaną ir pamatėme fejerverkų išsiveržimą. Užsiėmimo kulminacija - bandymas, kuris leidžia paimti ugnį į savo rankas.

Jaunieji mokslininkai - būsimieji ugnies valdovai turėjo prisekti ir pažadėti, jog bandymų su ugnimi nekartos namuose be suaugusių priežiūros!


DI yra kompiuterio pagalba sukurtas algoritmas, kuris sprendžia jam nurodytas užduotis ir mokosi iš jų, pateikdamas įvairius sprendimo variantus pagal ankstesnius sprendimus. DI panaudojimas ugdymo procese gali praturtinti mokinių patirtį bei padėti stiprinti mokinių kritinį mąstymą. Todėl informatikos mokytoja Olga Bedugnis „AI“ laboratorijos metu su jaunais inžineriniais nagrinėjo šią temą. Mokytoja supažino mokinius su DI įrankiais (balso sintezatoriai, vaizdo analizės programinė įranga, paieškos sistemos, kalbos ir veido atpažinimo sistemos ir kt.), kurie gali būti naudingi mokymuisi. Mokiniai išbandė įrankius, sužinojo kuo gali padėti pokalbių robotai, ruošiantis pamokoms ar atliekant projektinius darbus. Pateikė patarimus, kaip bendrauti su pokalbių robotu, kaip pateikti užklausas, kad būtų galima gauti prasmingus atsakymus. Pavyzdžiui įvairūs pokalbių robotai gali pateikti ir visiškai klaidinančią ar išgalvotą informaciją.


Задорно и интересно прошли Steam лабораторные исследования чудес осени

Задача была - повышать интерес к учебно-познавательной деятельности, развивать убеждения в необходимости бережного отношения к природе, воспитывать у школьников положительные личностные качества, любовь к природе, умение работать в коллективе, самостоятельность, дисциплинированность.

В ходе изысканий среди ярких красок природы, дети приготовили разнообразные микропрепараты пластид растительных клеток используя плоды перцев и растений традесканции. Изучали под микроскопом тайны волшебства происходящие в клетках в осенний период